Administrea personalului, gestionarea tuturor problemelor ce țin de personal și contabilitatea tuturor proceselor de calcul salarial într-un mod corect, responsabil și profesonist garantează succesul unei firme, iar noi, din momentul în care preluăm aceste sarcini, avem grijă să le ducem la bun sfârșit, lună de lună.
Resurse Umane
În condițiile în care personalul este mulțumit, satisfăcut de condițiile de muncă și de recompensele primite, iar foile de calcul sunt precise și corecte, relațiile între salariați și conducere vor deveni armonioase, mediul de muncă va deveni favorabil, atmosfera plăcută, iar toate acestea vor duce la un randament și profit crescut.
Atunci când este vorba despre servicii de salarizare și personal, este nevoie de timp, de studii în domeniu, de pricepere, de experiență și de profesionalism, iar echipa noastră este formată din profesionişti care își practică meseria cu dăruire și pasiune, motiv pentru care calitatea serviciilor noastre este dusă la cel mai înalt nivel.
Serviciile noastre de salarizare și persoanal sunt ca o umbrelă pentru multe dintre responabilitățile dumneavoastră și, pentru a avea o viziune cât mai clară asupra lor, le vom sintetiza mai jos.
Contractele de muncă și toate actele adiționale care în trecut vă ocupau mult timp, acum vor reveni în sarcina noastră și, în afară de faptul că veți avea mai mult timp pentru a vă ocupa de dezvoltarea afacerii, veți scăpa de grija pe care o aveați față de Administrația Financiară căci, iarăși, aceste responsabilități vor cădea pe umerii noștri.
Începând cu actele adiționale, contractele de muncă, eliberarea adeverințelor și până la întocmirea declarațiilor fiscale, toate sunt proceduri ce țin de serviciile de salarizare de care ne vom ocupa cu responsabilitatea, profesionalismul și seriozitatea caracteristică nouă.
Un alt lucru de care ne vom ocupa începând din momentul în care vom semna contractul și începem colaborarea, va fi realizarea contractelor de muncă și a actelor adiționale prevăzute de legislația muncii, iar acestea vă vor garanta faptul că totul este conform legilor în vigoare, cu atât mai mult cu cât legile se schimbă foarte des și, de multe ori este dificil să fiți mereu informat.
Apoi, întocmirea contractelor de încetare a muncii pentru personalul ineficient, dar și a acelor angajaţi care vor cere încetarea contractului din diverse motive, iarăși, revine în atribuțiile noastre.
Specialiștii noștri se vor ocupa și de completarea și eliberarea contractelor de concediu de odihnă și a concediului medical, dar și de calcularea acestora astfel încât fiecare angajat să fie la zi cu actele. Același scop îl are și servicul de efectuare a calculelor salariale cu precizie, corectitudine dar și transparenţă.
Noi ne vom ocupa de întocmirea ștatelor de plată și a fluturașilor de salarii, dar vom calcula și tichetele de masă, acolo unde este cazul, iar totul va fi, iarăși, cât se poate de transparent, legal și corect.
O mare parte din personal este plătit prin virament bancar și, de cele mai multe ori, este necesară întocmirea diverselor acte, cu atât mai mult cu cât și banca cere aceste acte, iar noi ne vom asigura de faptul că absolut toate actele sunt întocmite și completate într-un mod corespunzător.
O altă sarcină ce va cădea pe umerii noștri și pe care o vom duce la bun sfârșit cu succes este întocmirea declarațiile de venit anuale și cele aferente salariaților, calcularea taxelor necesare bugetului de stat, dar și transmiterea tuturor actelor necesare în Revisal, astfel încât dumneavoastră să fiți scutiți de aceste eforturi și de drumurile ce trebuie făcute.
Serviciile de salarizare și personal ajută la optimizarea costurilor și la obținerea unui număr corect de personal care să se plieze perfect fiecărui post în parte, lucru ce nu numai că ajută la creșterea cifrei de afaceri, dar de asemenea contribuie și la obținerea unui mediu propice pentru toți salariații.
OFERTĂ PERSONALIZATĂ
Afacerea dumneavoastră are nevoie de servicii calitative!
Întreaga noastră echipă este formată din oameni extrem de dinamici care înainte de toate, știu că profesionalismul, seriozitatea și discreția sunt secretele meseriei, știu că doar rezultatele excelente vorbesc în numele nostru și astfel am reușit să fim ceea ce suntem astăzi, o firmă de încredere ce răspunde prompt nevoilor clienților noștri, o firmă care întotdeauna găsește cele mai potrivite soluții, o firmă ce cunoaște drumul spre succes.
Pentru o ofertă personalizată firmei dumneavoastră ne puteți contacta la numărul de telefon 0723 581 684 sau prin formularul de contact.
Acest website foloseste cookie-uri pentru a oferi o experienta sigura si placuta. Prin continuarea folosirii acestui website sunteti de acord cu acest lucru.